lauantai 19. maaliskuuta 2016

#158. Herkkupurkkeja

Oon nyt ite vähän sairastellu ja käyny kaverin synttäreillä niin tuli vähän tarkoitusta pidempi postaustauko! Yritän olla antamatta tauon venyä, joten nyt kirjoitan siitä, miten säilytän mun kanien herkkuja!

Kaikki kaneille paljon herkkuja ostavan ihminen tietää sen tunteen, kun laatikot täyttyy kaikenmaailman revenneistä pusseista ja sit kaikki herkut leviää sinne laatikon pohjalle, eikö? :D
Purkki vs. pussi

Oon ite nyt alkanu tekeen sillai, että otan kaikki tyhjät lasipurkit talteen ja pesen ne. Samalla, kun pesen niitä, laitan ne kuumaan veteen hetkeks, näin saan etiketit pois. Kun ne on kuivunu, voin tarvittaessa maalata esim. spray-maalilla purkin kannen kivan värisiksi. Sitten sinne voikin laittaa herkkuja sisään niin paljon, kun mahtuu ja liimata uuden "etiketin".
Uuden "etiketin" voi myös koristella, erilaisilla kirjaimilla, sydämillä tms. mielikuvitus on rajana!

Sitten pussit voi laittaa vaikka teipillä kiinni. Tällaisia purkkeja kehtaa säilytellä ihan näkyvilläkin!

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva idea! Pitääkin kokeilla, mut noi "mun" ei oikeen sua herkkuja :-)!...

    VastaaPoista
  2. Mä oon aina miettiny, miten etiketit sais pois. Tää autto paljonkin :D

    Käythän katsomassa? c4c
    http://bunnyatmosphere.blogspot.fi/

    VastaaPoista