keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Luukku #16. Päivä kanien kertomana

Moikka!
Tästä päivästä mä, eli Nutella-Prinsessa, sain luvan kertoa. Korvataan mun omistajan väritön teksti tässä postauksessa.

Aamulla mun palvelija heräs ihan liian aikasin. Mutta ei se mua haitannu, aloin heti juoksemaan ympyrää ja herättämään huomiota. Hoputin vähän mun lemmikkiä. Ensin se siirsi mun jonkun ihmelaatikon takaisin mun tielle. Suoraan heinien eteen! En tajua tätä käytäntöä, niinpä heitän sen aina pois. Sitten omistaja siirsi vielä Edinkin laatikon paikoilleen ja vihdoinkin anto meille ruokaa! Sitten se laitto vielä heinää ja lähti. Se on aina kauheen kauan poissa, on siis aikaa riehua!

Kun Vera tuli jostakin ihmeen koulusta, hän täytti meiän heinät ja päästi Edin vapaaksi. Epäreilua. Sitten palvelijamme teki joitain omia juttuja. Laittoi Edin takaisin häkkiin ja päästi vihdoinkin mut juoksentelemaan! Ja taas teki "omia juttuja".

Tänään saimme häkkeihimme myös kumpikin uusia virikkeitä! Ne olivat tosi kivoja, testailu on vielä kesken. Illalla saimme myös iltaruokaa, ja heinäkorimme laitettiin täyteen. Sitten valot sammuivatkin. Siispä moikka! :)

8 kommenttia: