tiistai 20. lokakuuta 2015

#120. Onni on- haaste

Sain tämän haasteen Esteristeytyksen ja skottikissojen kommelluksia- blogista, kiitos siitä! Tarkoituksena on valita kolmesta seitsemään kuvaa oman kanin lempiasioista ja kertoa niistä enemmän. Lopuksi annetaan haaste eteenpäin kolmelle (kani)bloggaajalle.

Haaste vaikuttaa tosi kivalle, aloitetaan!

Onni on...

...Juoksennella ulkona vapaana! 
Ja Nutella valjaissa. Kun mun kanit pääsee ulos ne nauttivat ruohosta (kesäisin) ja juoksentelevat tutkimassa maastoa, pitäen kuitenkin minua silmällä.
...Hyppiä esteitä!
Niin kotona kuin kisoissakin. Nutella ainakin vaikuttaa pitävän estehypystä ja Edwinkin on taas alkanut kiinnostua enemmän! Jes. :)
...Ihmisystävä!
"Siltä saa ruokaa ja paijauksia!" Voiko muuta enää toivoa. :'D
...Tutkia uusia asioita!
Kuten jo aiemmin mainitsin, ulkoilun yhteydessä tutkitaan paaaljon kaikkea mahdollista.
...Nukkua!
Sitä mun kanit tekee paljon, varsinkin pehmeillä alustoilla. Usein myös mun ollessa häkissä vaikka vain istumassa, saatetaan mun viereen tulla pötköttelemään. :')

Haasteen heitän seuraaville:
Pupujen tarinat
Jump by
Bunny Life!

6 kommenttia: