lauantai 20. joulukuuta 2014

Luukku #20. Marakatti puhuu!

Miau!
Vihdoinkin Vera päästi mut kirjottamaan siitä, miten mulla on menny. Kuulemma joulukalenterin kunniaksi. Ja ilmeisesti joku oli toivonutkin mun postausta!! Kiitos sille! Talvi on vallannut reviirini ja välillä on lunta. Olen kasvattanut tuuhean ja lämpimän talvikarvan, mutta sen lisäksi olen myös ehkä hieman lihonut... Katsokaas talven varalle. ;D
Lunta on välillä enemmän ja välillä vähemmän. Silloin, kun sitä on enemmän voi tehdä tarpeensa keskelle pihaa, kun voi peittää lumella jäljet! Kuulemma se ei ole kauhean hyvä idea omistajieni kannalta, mutta vähät siitä. Jos ei ole tarpeeksi lunta joudun kävelemään jonnekin, jossa on irtohiekkaa tai muuta vastaavaa. Se on rasittavaa! 
Veralla on täällä aina mukanaan jokin kumma pieni otus! Mun mamma sanoo sitä Pahikseks, mutta Vera sanoo Edwiniks, Ediks, Eetvartiks... Näitä on monia. Oon nähny joskus saalistusreissullani vähän saman tapasen eläimen, mutta se oli paljon isompi ja sen korvat olivat pystyssä. Tolla on jotenkin oudosti lurpsahtanu ne pään molemmille sivuille. Ja ne ovat todella pitkät! Miettikää nyt jos mulla olis tommoset korvat! 
Ei tässä varmaan muuta ihmeellistä oo tapahtunu, toivottavasti saan jouluna paljon ruokaa ja kinkkua olis ehkä kiva maistaa... ;)
Hyvää joulua, muistakaa syödä kunnolla!!
   Kisumaisin terveisin: Mara

2 kommenttia:

  1. JES vihdoin saatiin marastakin juttu! Tää oli ihanan hauska! :'D

    VastaaPoista