tiistai 2. joulukuuta 2014

Luukku #2. Miksi uusi kani? Tai miksi juuri Edwin?

Tässä postauksessa käsittelen sitä, että miksi hankin uuden kanin edellisten kanien kuoleman jälkeen tai miksi kyseinen kani oli juuri Edwin.
Vastaan ensin tuohon ensimmäiseen kysymykseen:

Eli miksi hankin uuden kani?
Aluksi ei edes ollut tarkoitus hankkia uutta omaa kania, koska vanhemmat eivät halunneet enää. Olivathan edelliset aika arkoja eikä niiden kanssa kauheasti tullut mitään tehtyä, juuri arkuuden takia. Vanhempani olivat kuitenkin suostuneet yhteiseen kaniin, Ginnyyn, joka siis asuu yhä serkullani. Itsekin aluksi tyydyin tähän, mutta ensimmäisten estekisojen ja näyttelyiden jälkeen olin aivan varma, että haluan oman kanin!
Ei siihen ole muuta syytä kuin se, että tajusin, kuinka paljon minulta oli edellisten kanien kanssa jäänyt tekemättä! Tai kuinka paljon minulla oli vielä kanien kanssa koettavaa. Niinpä vanhempani suostuivat yllättävän helposti uuteen kaniin, kun olin hieman kertonut enemmän siitä, mitä kaikkea kanien kanssa oikein voikaan tehdä!!
Edelliset kanimme: Nalle ja Sissi (anteeksi kuvien laatu)


Ja sitten toiseen kysymykseen:

Miksi juuri Edwin?
Halusin välttämättä kanin, jonka vanhemmilla olisi edes vähän estekokemusta ja halusin poikueesta, josta saisin sen aika pian. Kuin tilauksesta Katrionalle syntyi neljän poikasen poikue, joista rakastuin ensin Edwinin ulkonäköön! x)
Ilmeisesti jo samana iltana, kun poikaset olivat syntyneet laitoinkin Katrionalle sähköpostissa viestiä Emman avustuksella. Niinpä olin alustavasti varannut Edwinin. Alustavasti vain sen takia, että halusin kuitenkin kanin, joka vaikuttaisi innokkaalta hyppijältä. Yhdessä vaiheessa tuumasimme, ettei tämä kyseinen poikanen välttämättä soveltuisi esteille, mutta poikasten kasvaessa kuitenkin mielemme muuttui. Oletimme, että Edwin voisikin pärjäillä esteillä!
Niinpä tämä komea pikkuherra saapui taloomme kahden kuukauden iässä. :)
Nykyinen vauhtipupuni: Edwin :'3

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! <3 Ja säpäs oot ollu aikasin liikkeellä! Mä varasin Merlinin vasta vähän sen jälkeen ku ne oli täyttäny 3vk! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :'3
      Totta, mä oon nopee järjestää asioita!! (en oikeesti) xDD

      Poista