maanantai 7. huhtikuuta 2014

#16. Whatever :3

Ja taas bloggaamassa ! (:
Tänään kouluun kasiin ja sit koulussa ensimmäinen HPV-rokotus, seuraava on kuukauden päästä, ite rokotus ei niinkään sattunu, mutta sen jälkeen käsi oli ihan sairaan kipee ... :/
Pääsin onneks kahelta, mutta olin kotona vasta kolmelta, koska taksi...
Tänään koulussa oli myös fysiikan koe.
Tuntu, että se meni hyvin, mutta kuka tietää miten se oikeesti meni ? (:

Mä ostin tänään Ben & Jerry's jäätelön :3

Kissa hukkas jotenkin kaulapantansa ja nyt sillä ei siis ole kaulapantaa! :D

Kävin tänään myös Hämeenlinnassa optikolla, mun näkö oli -0.75, joten saan silmälasit...
Torstaina käydään äidin kanssa tilaamassa ne ja sit siitä pari viikkoo eteenpäin niin ne tulee, ainakin pitäis tulla ... xd

Huomenna on onneks kiva koulupäivä, on vaan kässää, kuvista ja liikuntaa.
Kässässä mun tekemän hupparin pitäis valmistuu ja sit tuon sen kotiin kämää jos se valmistuu ja yritän saada kuvaa, mutta en lupaa mitää .... (;

Apua, miten oon unohtanut tän ?! : käyköös juutuubissa Tiisku U. Kysymysvideo. Ei suostunut linkkautumaan, koska lagi joten kirjoitin sen.. :'D

P.s. laitoin tänään blogini blogilistaan ja kävijöitä tänään on ollut 40 ! :o kiitos kaikille siitä! :)


Tästäkin bloggauksesta siis pätkä, mutta whatever ? :D

Heiheii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti