maanantai 24. maaliskuuta 2014

#14. Mooi

Hello!
Tässä taas epäaktiivisuutta nähty. :)
Eli en saa vieläkään kuvia näihin bloggauksiin ... :/
Mutta mun läppäri korjataan tässä ehkä kuukauden sisää (jos hyvin käy) nii sit saan kuvia vaikka kuinka paljon ! Onneks ja vihdoinkin!
Kuitenkin OLIN purtsilla taas sunnuntaina, sillon mulla oli Yoda. :)
En ehi kauheen pitkää stoorii tästä vääntämään, mutta jotakin ees.... :D

Hei, vuhuu, 2 tilaajaa !! xDD
Ja mua nyppii nyt pahasti (samalla naurattaa ihan äärettömästi) yks tyyppi... Että ihmiset vaa osaa olla noloja, mutta eipä siitä nyt sen enempää :'D
Kuitenkin, tein tossa perjantaina TET-päivän (6h) Pekan Akvaariossa Hämeenlinnassa, oli kivaa ! :)

Tää alkaa oleen jo tässä (oikeesti, kuin alas mä vajoon?!) Siis oon tosi pahoillani et tää on näin lyhyt, koitan saada tehtyy jatkossa pidempiä, mutta sit kun saan kuvia niin tulee pakostakin pidempii :D

Moikka, palaan bloggaamiseen, tällä viikolla tai ens viikolla, mut kuitenkin aika pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti