maanantai 4. marraskuuta 2013

#1 Tutustukaamme toisiimme ! (=

Hei kaikki!

Ajattelin, että nyt, kun olen aivan uusi bloggaaja enkä tiedä vielä mistään mitään niin voisimme tutustua nyt teihin, sekä esittelen teille lemmikkini ! ;)

Ensinnäkin olen siis 13- vuotta vanha seiska luokkaa käyvä tyttö. Asun hämeenlinnaan kuuluvassa pienessä kylässä puoliksi isälläni ja puoliksi sitten vielä pienemmällä alueella, joka kuuluu sitten taas tähän pikkukylään, äidilläni!
Isälläni asustaa sellainen lauma, että siihen kuuluu kokonaiset viisi pörröistä huskya, joista vain neljä mahtuivat banneriin ja viidennen kuva on minun kuvani tilalla, en kehtaa näyttää naamaani ainakaan vielä ! (;
Äidilläni sitten taas on kissa, joka tunnetaan useilla monilla nimillä kuten vaikka Mara, Marakatti tai vaikkapa Marwin ! Kissa ja minä emme nyt oikein ole sopusoinnussa ja kissa vihaa minua ( tai siltä ainakin joskus tuntuu xD ).

Olen nyt tämän viikon äidilläni, joten saatte kuulla hömpötyksiä hullun kissan toihuista ! Nyt tähän bloggaukseen tulee vanhoja kuvia sekä kissoista, että koirista ! Mutta eiköhän tämä nyt siis ollut tässä ja nyt pääsette tutustumaan lemmikkeihin, eli blogin pääkohtaan ;) !

Ensinnäkin tässä ovat veljeksistä Sulosta ja Untosta kuvia:

 Unto

 Ja Sulo
 
Siinä siis olivat veljekset ja seuraavat laumalaiset ovat isä ja poika, mutta ajan puutteen vuoksi saatte nähdä niiden kuvat seuraavassa bloggauksessani :)
 
Heipsunhei minä menen tekemään kuviksen työtä :)
( eli ihmistä D; )
xVera
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti